יותר מכירות בפחות כאב ראש!

הדרך המעשית לייצר לידים ולקוחות חדשים לעסק שלך בצורה מסודרת שעובדת פעם אחר פעם

כמה לקוחות חדשים פונים אליך ביום? כמה בשבוע? בחודש?
כמה זמן והתעסקות זה מצריך ממך? כמה זה עולה לך?
כמה עסקאות נסגרות בעקבות הפניות האלה? כמה באמת עולה לך לגייס כל לקוח חדש?

לא משנה כרגע מה התשובות לשאלות האלה…מה שחשוב הוא קודם כל שנדע איך לדעת אותם, זה אולי יפליא אותך, אבל רוב בעלי העסקים ואפילו מנהלי שיווק ומנכ"לים לא יודעים לשאול את השאלות האלה ובטח לא את התשובות לשאלות האלה…

אם עוד אין לך לפחות ערוץ שיווק אחד באינטרנט שעובד עבורך אז הגיע הזמן להקים כזה…
ואם יש לעסק שלך כבר פניות ומכירות מהאינטרנט זה מצוין ומה שכדאי לדעת הוא שכמעט תמיד אפשר לשפר את הנתונים!

אפשר לגרום ליותר אנשים לפנות אליך, אפשר לסגור יותר עסקאות, להגדיל את המכירות ולהצליח לייצר מספר ערוצי שיווק שכל אחד מהם מזרים לידים ולקוחות לעסק שלך!

אפשר לעשות את זה בצורה שיטתית, פעם אחר פעם לכל מוצר או שירות שרוצים לשווק, זה מצריך כמובן הבנה של עקרונות שיווק, תוכנית פעולה מסודרת ובעיקר לקחת את כל הידע העצום שקיים היום בעולם השיווק ולצקת אותו לתוך תהליך מעשי שעובד בהתאמה אליך!

השיווק באינטרנט מורכב מכמה שלבים, החל בהגדרת קהל יעד, גיבוש ההצעה, כתיבת המסר הפרסומי, איפה לפרסם, תכנון תקציב ועד למדידה ושיפור הביצועים וניצול מירבי של המשאבים הקיימים בעסק.

לחלק מבעלי העסקים הדברים האלה אולי נראים כברור מאליו ולחלק זו הפעם הראשונה שהם חושבים על כך, לחלק זה אולי נראה כמשהו לא קשור לעסק שלהם ולחלק זה בדיוק הנושאים שהם מתמודדים איתם יום יום…

העניין הוא שזה לא משנה אם אנחנו יודעים את העקרונות האלה בתאוריה אלא מה שמשנה הוא איך אנחנו מיישמים אותם בפועל בעסק שלנו.

כדי לראות איך אפשר לשפר את השיווק באינטרנט בעסק שלך, אני מזמין אותך לקבל ייעוץ אישי ממני באחד המסלולים: מסלולי ייעוץ

סגירת תפריט