קצת עלי ומאיפה הידע והניסיון שיכול לעזור לך…

שמי אמיר זיו, נעים מאד!

אני עוסק בשיווק באינטרנט משנת 2006.
התחלתי עם בניית אתרים, אחר כך למדתי קידום אורגני (SEO) ובנוסף ניהול קמפיין PPC בגוגל ופייסבוק, עם הזמן אחרי שהבנתי איך לייצר את התנועה אז התמחיתי ביצירת לידים על ידי כתיבה שיווקית והנעה לפעולה, בהמשך אחרי שכבר ייצרתי הרבה לידים אז גם התחלתי לדוור באימייל וגיליתי עולם שלם של שיווק באיימייל, כך שהיום אני יכול לומר בביטחון שיש לי ראייה רחבה על כל האספקטים של שיווק העסק באינטרנט.

עד לא מזמן הייתי שותף בחברת מדיה ושיווק באינטרנט, אשר בבעלותה מעל 300 אתרי תוכן שונים בנושאים שונים,  אך בעיקר בנושאי בריאות ורפואה. באתרים אלו מנוהל פרסום בחשיפה למעל מיליון וחצי גולשים בחודש.

במהלך השנים האחרונות הייתי אחראי להקמה של מאות דפי נחיתה, ניהול רשימות תפוצה של מעל 50,000 נמענים מפולחים לקהלי יעד שונים, רכישת מדיה, ניסוח מודעות פרסום בורציות שונות והכל במטרה לייצר לידים לבעלי עסקים. כחלק מהפעילות ייצרנו אלפי לידים חדשים כל חודש במגוון תחומים לעשרות לקוחות שונים.

חשוב לי להסביר, להבדיל מסוכנויות פרסום או פרילאנסרים בתחום, במשך כל השנים עבדתי עם הלקוחות שלי על בסיס הצלחה ולא על בסיס תשלום חודשי קבוע. זה אולי נשמע כמו פרט שולי על אופן ההתקשרות עם הלקוחות אבל יש כאן משהו מהותי – אם לא הייתי מייצר לידים טובים לבעלי עסקים אז לא היו משלמים לי.

כלומר העבודה שלי עם בעלי עסקים תמיד הייתה כרוכה בלהבין את העסק שלהם, להבין מה הם מציעים, מי קהל היעד, ולהיכנס לנעליים של בעל העסק כדי לפרסם אותו בצורה הכי יעילה שאפשר, ואז הייתי מקים את דף הנחיתה, רוכש מדיה או מקדם את הדפים בצורות שונות ועל חשבוני, לא במימון של בעל העסק, כלומר אני לוקח את הסיכון ועלות הפרסום ורק אם הפרסום אכן עובד ויש לידים אז הייתי מקבל כסף על כל ליד. ואם יש לידים לא טובים כמו למשל אנשים שלא ענו או מכחישים שהם פנו או סיבות אחרות אז לא הייתי מקבל תשלום על הלידים האלה.

לכן, עשיתי כל מה שאפשר כדי לספק לידים טובים, הרי אם בעל העסק לא היה סוגר עסקאות מהלידים שהייתי מייצר לו אז גם אם הוא היה משלם עליהם הוא לא היה רוצה להמשיך לשלם עליהם והיה מפסיק את העבודה.  לשמחתי, אני יכול לספר שיש בעלי עסקים שייצרתי להם לידים במשך שנים! כלומר זה לא היה משהו נקודתי או מקרי, אלא תהליך שעובד לאורך זמן.

קצת על מיזמים נוספים

מכרתי את חלקי בחברה ועברתי לעיסוקים אחרים, בחודשים האחרונים אני עובד על מיזם חדש וגם בו מיישם את כל עקרונות השיווק באינטרנט. המיזם עוד בשלבים ראשונים מאד, מייצר הכנסות כבר אך יש עוד דרך ארוכה, המיזם נקרא: הרצאות מהכורסא וניתן לעיין בו כאן : www.lecturesonline.co.il

הרצאות מהכורסא לוגו

בנוסף לעולם השיווק באינטרנט, בתחילת שנת 2019 הייתה לי הזכות להגשים חלום. החלום שלי היה להגשים לאשתי את החלום שלה 🙂

ביחד הקמנו מסעדה חדשה שאותה היא מנהלת בהצלחה רבה, נחשפתי לתחום חדש וכמובן לחשיבות של השיווק בעסק חדש, וההבדלים הגדולים בין: "עסקי האינטרנט" שבהם אפשר קצת להתחבא מאחורי המקלדת, לבין מקום חי וקיים שאתה עומד מול הלקוח פנים אל פנים.

למסעדה קוראים: תבל [התבלין שבתוכה]. בסגנון מטבח ביתי בריא, מוזמנים לעיין באתר המסעדה: www.tevl.co.il 

ייעוץ לעסקים

היות ואני מאד אוהב את השיווק באינטרנט ולראות איך יוצרים "יש מאין" בעולם העסקים אז את כל הידע והניסיון שצברתי עם השנים, אני מציע כייעוץ לבעלי עסקים, מנכ"לים, מנהלי שיווק ויזמים, כחלק מהייעוץ והליווי אני מזקק את הידע לפעולות פרקטיות שצריך לעשות כדי לשפר משמעותית את השיווק באינטרנט.

הלוואי והייתי יודע לעשות יותר טוב את ההפרדה בין הפן האישי לעסקי, אבל אני מודה שאני לא עושה, החיסרון בזה הוא שאני מעורב רגשית בעסקים שאני מקדם, היתרון הוא שאכפת לי.

מה שכן, היות ואני מודע לנושא הזה אז אני מראש מסנן את העסקים שאותם אני מלווה, זה מקל על התהליך לשני הצדדים, אם אני לא מתחבר למה שהעסק עושה או אם מסיבה כלשהי לדעתי הייעוץ שלי לא יניב פירות אז מראש עדיף לא להתחיל. 

המסר העיקרי לבעלי עסקים הוא : תמיד אפשר להתקדם!

לא משנה מהי הנקודה שממנה אנו מתחילים, תמיד יש לאן להתקדם, וביחד נוכל לקחת את העסק לשלב הבא.

כתלמיד ניצחי של קורסים בעולם השיווק אני יודע שלא מספיק רק ללמוד את התכנים אלא חייבים ליישם וצריך מישהו מקצועי שייראה מה עשית וייתן פידבק והצעות לשיפור, לכן הייעוץ בנוי גם ממשימות ופעולות שצריך לעשות.

אז כדי שאוכל להכיר טוב יותר את העסק שלך אשמח אם תקדיש/י זמן למילוי השאלון שהכנתי, אני חושב שרק מעצם מילוי השאלון כבר "יקפצו" לך רעיונות לשיפור השיווק בעסק – לחץ כאן

סגירת תפריט